AE News: Po volbách v Česku na podzim začne Andrej Babiš pracovat na demontáži tzv. „České“ televize

Po volbách v Česku na podzim začne Andrej Babiš pracovat na demontáži České televize. Tuto informaci má naše redakce potvrzenou již ze dvou zdrojů z okolí hnutí ANO. Česká televize překročila rubikon svým pořadem Reportéři ve vztahu ke kauze korunových dluhopisů Andreje Babiše. Ten na to reagoval slovy, že lidé z redakce ČT jsou zkorumpovaná pakáž. Podle informací se uvažuje pro Českou televizi o modelu zestátnění a redukce na 3 vysílací kanály (zpravodajství, kultura a sport), zrušení Rady ČT a ředitele ČT by jmenoval přímo buď premiér anebo ministr kultury, do jehož resortu by ČT nově spadala. Na chod ČT by nově dohlížela sněmovní komise pro Českou televizi a Český rozhlas. Ten by se svezl společně s ČT v tomto zestátnění. Kromě modelu zestátnění se uvažuje i o tzv. „provozní privatizaci“ formou leasingu od státu.

Soukromý zájemce by na dobu 10 let získal leasingovou licenci a kapacity ČT a musel by vysílat nekomerční obsah. Příjem subjektu by byl nadále z koncesionářských poplatků. De facto by tak ČT byla v majetku státu, ale provozovatelem by byl pověřený a licencovaný soukromý subjekt na omezenou dobu. Po uplynutí doby licence by se vypsalo nové výběrové řízení na nového provozovatele. To je model některých státních TV stanic v EU, ale také třeba v Číně. Česká televize je v dnešní době vysílačka, která jakoby patří všem, ale ve skutečnosti nepatří nikomu.

A podle toho to také v ČT vypadá. Je to chlév, do kterého tečou peníze občanů ČR a Česká televize za tyto peníze potom občany dezinformuje a prosazuje protinárodní teze, propagaci LGBT, propagaci EU, Evropanství, propagaci islámu, multikulti Sněhurky atd. Privatizace ani zestátnění ale nebude cestou k lepšímu. Pouze se změní velení. Ke změně informačního obsahu je potřeba změnit politický éthos v zemi. A to podle průzkumů bude hodně těžké, když většina lidí chce volit právě Babiše. Dají se ale po volbách očekávat změny, odstup EU od USA, další a další rozkoly s americkou mocí v Evropě.

Převzato z AE News. Celý článek zde

AE News o nedělním útoku tzv. „České“ televize na hospodáře VNK Jana Korála

Nedělní „plivaná“ na České televizi

Česká televize už v neděli v pořadu Newsroom na ČT24 odvysílala propagandistický a pomlouvačný pamflet, který je učebnicovou ukázkou systému řízení odporu, protože ČT zaútočila na 3. a 4. stupni odporového gradientu (diskreditace a dehonestace) na TV Prima za rozhodnutí odvysílat tento seriál, ale stejně tak zaútočila na Jana Korála, provozovatele alternativního serveru NWOO.org a právě Jan Korál se stal terčem opravdu hnusné dehonestace, když ČT odvysílala v Newsroomu názor Jiřího X Doležala z časopisu Reflex, že pan Korál je podle jeho názoru neúspěšný člověk, kterého nikdo v ČR neuznává, pouze v Rusku a jako projev vděku potom pan Korál šíří v ČR proruské názory a postoje. Tohle je pomluva a špína, za kterou by se měla ČT omluvit, protože odvysílat na televizi tvrzení o někom, že někdo je neúspěšný a že šíří v ČR z vděčnosti ruskou propagandu, to je opravdu přes čáru. Jak nám napsala paní Ludmila z Přerova, po zhlédnutí této pomluvy pana Korála v Newsroomu na ČT24 se rozhodla, že odhlásí televizi. Za tohle prý koncesionářské poplatky platit nehodlá.

Co mi přijde velmi nebezpečné, to je prostor, který ČT v pořadu dala Václavu Štětkovi ze sluníčkové fakulty FSV UK, který doporučil, že by TV Prima měla na konci pořadů s Putinem nabídnout divákům diskusi s odborníky, kteří by divákům poté vysvětlili, jak si mají v hlavě přebrat dokument o Putinovi, který právě viděli. Jinými slovy, pan Štětka považuje občany ČR za nesvéprávné debily, kteří neumí číst titulky a nechápou, o čem Vladimir Putin hovoří.

Něco podobného dělala v minulosti ČST před rokem 1989. Pamatuji si, jak tehdy v 80. letech běžel na 1. programu ČST seriál Synové a dcery Jakuba skláře, což byl seriál podle scénáře Jaroslava Dietla, který byl časově široce rozkročený. 13-dílný seriál začínal v roce 1899 a končil v 50. letech 20. století. Československá televize seriál odvysílala v roce 1986 a po skončení posledního dílu, který byl nejvýbušnější z politického hlediska (udávání za války, kolektivizace, rozgulačování), následovala beseda „odborníků“, kteří divákům vysvětlovali, jak si mají vysvětlit to, co právě viděli v posledním díle seriálu. Pamatuji si na to dodnes, jak jsme se doma smáli, jak se komunisté snaží vysvětlit, že Češi neudávali gestapu, že nekolaborovali (nebo jenom málo) a že kolektivizace byla dobrovolná. Nikdy bych si nepomyslel, že v roce 2017 bude nějaký Štětka z FSV UK požadovat tytéž vysvětlovací následné besedy (dnes by se spíš řeklo newspeakem moderně „after-party“) ve vztahu k vysílaným dílům dokumentu o Putinovi.

Převzato z AE News. Celý článek zde

Dementi hospodáře VNK Honzy Korála k jeho dehonestaci v agitce tzv. „České“ televize

Prohlášení k pořadu Newsroom ČT24 z 18.6.2017 o Všeslovanském sjezdu v Rusku

ct24newsroomČeská televize odvysílala v neděli 18.6.2017 na kanále ČT24 od 22:05 pořad Newsroom ČT24. Jedním z hlavních témat byla reportáž s titulem „čeští dezinformátoři jezdí do Moskvy pro informace“, ve které jsem účinkoval jako hlavní osoba. Důrazně se ohrazuji vůči některým obviněním, které byly v této reportáži vysloveny a to následujícím způsobem:

V pořadu byly vysloveny tyto výroky:

„Čeští dezinformátoři si nedávno zajeli do Moskvy na Všeslovanský sjezd.“

1) Jako dezinformátor jsem označován v okupačních médiích (vydavatelství Economia, Česká televize) pouze já, Jan Korál. Uvedený výrok, protože se vyjadřuje v množném čísle, LŽE o tom, že by tam jel ještě vůbec někdo další, kdo by byl kdy označen za dezinformátora.

2) Obvinění z dezinformací vůči mé osobě nikdy nikdo nedokázal a ti, kteří mne obvinují z dezinformací, se vědomě a záměrně vyhýbají veřejné diskuzi se mnou, ve které bych jejich obvinění vyvrátil. Jinými slovy – soustavně a vědomě LŽOU a utíkají před PRAVDOU

„Akce má podle některých odborníků dost jasný cíl: Rozšiřovat ruský vliv do Evropy“

Cíl této akce byl jiný a to posílení a rozvoj VŠECH slovanských národů. Jedná se tedy o LEŽ.

„Lidi, kteří píšou články na pochybné weby… „

Pochybné weby – jedná se o záměrně dehonestující nařčení. Co je na webu NWOO.org pochybného? Evidentně pouze to, že se poctivě drží úsilí o hledání skutečné Pravdy a nikoliv propagandou jakéhokoliv druhu, jak to např. dělá Česká televize. Opět je použito množné číslo bez adekvátního odůvodnění.

„…si mohou pro rady nebo na výlet jezdit kdy a kam chtějí. Nebo ne?“

Nejeli jsme pro rady, naše pozice na tomto sjezdu nebyla podřízená komukoliv včetně ruských pořadatelů. Jeli jsme tam jako suverénní partner v diskuzích, kdy jsme prezentovali své názory, znalosti a zkušenosti, stejně jako příslušníci všech ostatních slovanských delegací. Autoři reportáže tedy podsouvají divákům názor, že tam existuje nějaká řídící struktura nebo hierarchie. Řídící struktura Všeslovanského výboru má podobu kulatého stolu, kde mají zástupci všech národů rovnocenné plnohodnotné postavení. Opět se jedná o záměrnou a vědomou LEŽ.

Další manipulací je zpochybnění naší svobody účastnit se takovýchto akcí, natož když jednáme zcela prokazatelně v zájmu celého Českého národa a jeho příznivé budoucnosti. Autoři reportáže podsunují divákům myšlenku, že by se účast na takovýchto akcích měla zakázat, či trestat, čímž se přibližují minulým dobám totalitní diktatury, at už jakéhokoliv druhu. Srovnejte to např. s účastí na setkáních typu Bilderberg, Trilaterální komise nebo Bohemian Grove, které nikoho ze zpravodajské redakce České televize ani trochu nezajímají.

„Někteří autoři dezinformačních a konspiračních webů si jezdí pro informace přímo do Moskvy“.

Opět pojem „dezinformační“, k tomu dehonestující pojem „konspirační“ – opět nikdy neprokázáno.

 

V části, kde je citováno mé odmítnutí účinkování v této reportáži, je ocitována pouze poslední část mého emailu redakci Newsroom ČT24. Chybí tam tento úvod:


Dobrý den,
děkuji za nabídku. Vzhledem k tomu, že produkce zpravodajství České televize produkuje na téma Ruska dle mého názoru pouze bezcenný odpad, resp. jednostranně zaměřenou manipulaci, tak nemám k Vašim produktům žádnou důvěru. Ať bych řekl cokoliv, vybrali byste si jen to, co by se vám hodilo, což je podloženo nejen mou opakovanou zkušeností.
 
Do ČT půjdu tedy pouze pokud se bude jednat o přímý přenos a tím Váš pořad není.
 
Co si myslím o ČT si můžete zjistit např zde:
 
Nebo seberte odvahu a rozum do hrsti, podívejte se, co všechno jsem na téma České televize publikoval já zde: http://www.nwoo.org/page/2/?s=%C4%8Desk%C3%A1+televize
nebo se podívejte na jakékoliv jiné nezávislé weby a sociální sítě, zjistěte si co si o vás lidi v této zemi myslí ….

Autoři reportáže tedy udělali přesně to, co jsem předpokládal, tj. vzali informaci, kterou měli k dispozici a vytrhli z kontextu pouze to, co se jim hodilo do jejich dehonestační a v pravém smyslu slova dezinformační kampaně.

„Je to všeobecně neúspěšný člověk …. a za odměnu, že na něho byli hodní, tady šíří to, co mu tam nalili do hlavy.“

1) Úspěch je velmi subjektivní záležitost a měřítka J.X.Doležala jsou mi velmi vzdálená. J.X.Doležal tedy LŽE.

2) Každý, kdo si přečte mé texty, které jsem doposud o této akci napsal, nebo shlédne seminář z 15.6.2017, kde jsem mluvil o tom, co se na Všeslovanském sjezdu dělo, pochopí ihned, že se jednalo o všestrannou svobodnou diskuzi a nikoliv jednostrannou „nalejvárnu“. Měli jsme na mnoho věcí rozdílné názory, např. co se týká role náboženství. Z mnoha těchto diskuzí existují videozáznamy a všichni účastníci tohoto sjezdu mohou má tvrzení potvrdit. J.X.Doležal tedy opět vědomě a záměrně LŽE, ostatně jako již mnohokrát dříve.

„Dostanou jakoby novou agendu, kterou mohou popisovat.“

Jakub Zelenka opět něco tvrdí, aniž by k tomu měl jediný důkaz, pouze spekuluje, resp. záměrně LŽE.

„To jsou desítky skupin, desítky nesmyslů, desítky bludů, který voni šíří, kterým voni žijou, všichni se jim smějou, kromě těch Rusů. No tak dělaj pro Rusy.“

Dá se předpokládat, že J.X.D. má na mysli ony různé tzv. konspirační teorie, např. o Novém světovém řádu, či událostech z 11. září 2001, o kterých již několikrát psal pro Reflex. Vzhledem k tomu, že informace o těchto tématech pocházejí především ze západu (USA, Velká Británie, Německo,…), kde se tomu věnuje velmi početná komunita nezávislých novinářů, publicistů a jejich čtenářů, tak J.X.D. LŽE  o tom, že se tomu smějí všichni kromě Rusů. Původ těchto informací je tedy na západě a nikoliv v Rusku. Informace o zločinných spolčeních v západních zemích od nezávislých západních autorů jsou pouze v souladu se zkušenostmi a znalostmi představitelů všech slovanských národů, tj. nikoliv pouze Rusů, o čemž je možné se přesvědčit např. z veřejně dostupného záznamu zahájení Všeslovanského sjezdu.

Celá reportáž Newsroom ČT24 je tedy v pravém smyslu slova dezinformací a součástí dlouhodobé a systematické rusofobní kampaně České televize. Vzhledem k tomu, že kampaně stejného druhu se stejnou metodikou probíhají ve většině evropských zemí a v USA a pokyny k vedení takovýchto kampaní jsou často součástí veřejných prohlášení od organizací jako je EU nebo NATO, lze oprávněně považovat zpravodajskou redakci České televize za osoby ohrožující bezpečnost České republiky a vědomě se dopouštějící různých trestných činů z oblasti Trestných činů proti základům České republiky, cizího státu a mezinárodní organizace. Není to bohužel zdaleka poprvé a bohužel nejspíše ani naposled.

Původní zdroj Honzovy reakce: http://www.nwoo.org/2017/06/19/prohlaseni-k-poradu-newsroom-ct24-z-18-6-2017-o-vseslovanskem-sjezdu-v-rusku/